Udało mi się dorwać pod obiektyw, chwilę po premierze. Dane techniczne samochodu znajdziecie wszedzie w internecie, razem z recenzjami. Ode mnie tylko tyle, że samochód właściwie to stylistycznie mógłby się kończyć na przedniej osi, bo im dalej w tył, tym słabiej. 

IMG_7931 IMG_7932 IMG_7933 IMG_7934 IMG_7936 IMG_7937 IMG_7938 IMG_7939 IMG_7941 IMG_7942 IMG_7945 IMG_7946 IMG_7951 IMG_7954

5 komentarzy

  1. Marek

    5 czerwca 2015 at 07:17

    Przód i wydech robią wrażenie, nawet pozytywne :) Niestety tylne światła, spoiler i drzwi nie komponują się już tak dobrze. Całokształt 7 / 10

    1. #czekam #kudlaty

      5 czerwca 2015 at 08:20

      zgadzam sie z Markiem i dodaje ze rakietowe klamiki byly lepsze :D

  2. #czekam #kudlaty

    5 czerwca 2015 at 08:17

    ''Destined to split opinion, the startling styling of the Type R will appeal to many and appall the rest.''

  3. uzi43

    12 września 2015 at 15:28

    Powiem cos jako fan JDM i fan Hondy…

    Dupy stylistycznie nie urywa. Na żywo prezentuje się duzo lepiej, ale jest zbyt wulgarny! EK9, EP3 i FD2 delikatnie podkreślały na co je stać, nie musiały nic udowadniać. Tu jest wszystkiego za dużo. 

    Honda mogła pójść w kierunku Reanult i ich RS Trophy. Delikatnie podkreślony każdy szczegół, ocieka testosteronem ale tak jak prawdziwy sportowiec. Nowy CTR przypominana nakoksowanego kulturystę.

    Ale i tak bym jeździł, bo technicznie to bajka i ma zajebiste wnętrze. xD

  4. Znający się na wozach

    30 września 2015 at 14:29

    W sam raz dla uczestnika programu "Rolnik szuka żony"

Zostaw odpowiedź